Den 1. januar 2021 er der indført ekstra sikkerhedskrav, når du betaler på nettet. De ekstra sikkerhedskrav er vedtaget af EU's 2. Betalingstjenestedirektiv og den danske Lov om betalinger. Formålet er sikre dig at mindske misbrug med betalingskort og dermed sikre dig bedre, når du handler på nettet.
For dig som kunde betyder det, at alle køb skalgodkendes med en af følgende ekstra sikkerhedsfaktorer:
Godkendelse med NemID
Vi anbefaler, at du bruger NemID app. Papnøglekortet kan ikke længere brugestil køb på nettet.
SMS og kodeord
Du kan også godkende køb med enengangskode på sms, men det kræver at du også oplyser et kodeord, som du opretter her
Synes du, at det er forvirrende, så prøv at se her, hvor der eren rigtig god gennemgang af, hvordan du får din betaling til at fungere nemt.
Når du bestiller inden kl. 15, sender vi samme. Når du bestiller efter kl. 15, sender vi næste hverdag. Når du bestiller i weekender og på helligdage, sender vi den første hverdag. Dette gælder også, hvis du har valgt at afhente din pakke i Helsingør.
Du får altid en mail med trackingnummer /Track & Trace, når din pakke er afsendt, så du kan følge den.
Ja, du kan spare fragten, når du henter selv i Anna Queens Stræde 5a, Helsingør. Du bestiller og betaler online og vælger afhentning til kr. 0,- under leveringsmetoder. Vi pakker bestillinger fra mandag til fredag. Du får en e-mail, når din bestilling er klar til at blive afhentet. Husk mundbind.
Ja, vi sender pakker og gaver direkte modtageren. Du skal bare indtastemodtagerens adresse under punktet Leveringsadresse, når du bestiller. Vipakker altid smukt ind, og indpakningen er gratis. Vi lægger aldrig fakturaen ipakken, kun en følgeseddel uden priser.
Du har 30 dages retur/bytteret. Hvis du bestiller du en gave i god tid, så skriv i feltet til bemærkninger, hvilken dato gaven skal gives. Så får du 30 dages retur/bytteret fra den pågældende dato.
Ja, vi pakker alt ind i fint gavepapir med gavebånd, og det er gratis for dig som kunde.
Byttereglerne for julegaver træder i kraft fra 1. november hvert år. Julegaver kan byttes og/eller returneres frem til og med omkring 20. januar året efter. Læs på forsiden af www.boxquiz.dk, hvor den præcise dato bliver skrevet, når julesæsonen starter.
Din ordrebekræftelse bliver sendt automatisk til den email, du har skrevet, når du har godkendt din betaling. Du bør modtage en ordrebekræftelse på email inden for 15 minutter.
Start med at tjekke spamfilteret, hvor uønsket email ligger. Hvis ordrebekræftelsen ikke er der, så skriv til salg@boxquiz.dk. Så hjælper vi dig.
Nej, det kan du desværre ikke. Du skal lave en til bestilling, og så kan vi sende dine 2 bestillinger sammen. Skriv til salg@boxquiz.dk. Så hjælper vi dig.
Sommetider er et produkt udsolgt. Alle produkter som er udsolgt kan du skrive dig op til. Klik på knappen FÅ BESKED under produktet, og skriv din email. Så får du automatisk besked på email, når vi får produktet hjem igen. Kontakt os på salg@boxquiz.dk, hvis du har brug for at vide, hvor lang tid der går, før produktet er hjemme igen.
Hvis du har modtaget et produkt, som er defekt, så tag et par billeder af produktet og send dem til salg@boxquiz.dk og beskriv, hvad der er galt med produktet. Så finder vi en løsning.
Hvis du skal bruge nogle af de produkter, som vi har som firmagave, så kontakt os på salg@boxquiz.dk. Vi sælger mange firmagaver i løbet af året og laver også specialudgaver af quizspillene fra Box Quiz, så kontakt os, og fortæl om dine behov og ønsker. Så hjælper vi dig.